piątek, 9 sierpnia 2013

Przepis na szczęście

https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc1/p480x480/1002816_10151501409903589_768965820_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net


Przepis na szczęście

Dla każdego zapewne inny.
A być może nawet i z tych samych składników, ale w innych proporcjach.

Dla mnie różnie.
W zależności od pory roku.
Bo gdyby była jesień wystarczy mi tylko jesień.
Ale jeszcze jest sierpień.
W sierpniu potrzebuję ciut więcej.
Cukinia, biała papryka i pomidory, które w mieszance twrzą leczo.
Lekki wiatr i temperatura poniżej 25 stopni.
Głęboki oddech w górach.
Wygodne buty.Podróż. Choć jednodniowa.

I tak zapowiada się weekend.
Tylko jeszcze muszę kupić dziś zielone trampki. Albo czarne. Jeszcze nie wiem.


9 komentarzy:

  1. Idealny przepis na szczęście ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój przepis jest bardzo rozbudowany :)
    Miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podpisuje sie pod komentarzem Agaty;) A mi podobaja sie te wisniowe (trampki) :)
    Udanego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wypocznij Kochana!!!
    Czarne!...jak dla mnie czarne zdecydowanie....:):):):)
    Mój S. robi najpyszniejsze leczo z cukini i z kabaczka!!:)
    ...mówiłam, że wiele nas łączy...?:)
    Buziaki:*******

    OdpowiedzUsuń
  5. widzę tu kolejną fankę jesieni! Możemy sobie podać ręce! Uwielbiam jesień!

    OdpowiedzUsuń
  6. Taki prosty przepis na szczescie a zarazem trudny...:)
    Mam nadzieje, ze wypoczelas...
    a trampeczki? wybralabym czarne:)))....albo...turkusowe;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietny przepis...ja juz sie zastanawiam co robic jesienia, chociaz jeszcze staram sie lapac lato...jednak codzienne deszcze i niezbyt wysokie temperatury sklaniaja mnie do rozmyslan nad jesiennymi juz dekoracjami w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Każdy z nas pewnie ma podobna listę ;-)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń